DIGITAL MARKEDSFØRING

Skap mest mulig verdi ved å forstå kundereisen

Invester i online markedsføring med fokus på branding, salg og kundefastholdelse

Digital markedsføring har et bredt spenn, og det er viktig å forstå kundereisen for å utnytte de forskjellige kanalene, slik de kan spiller optimalt sammen og skape mest mulig verdi.

Vår omfattende datainnsikt gjør oss i stand til å sette de riktige KPI-ene som til slutt vil skape høyest mulig ROI for bedriften din. Med den dypeste innsikten og den nyeste teknologien, jobber vi smartere og mer effektivt med alt fra SEO og SoMe til SEM, display, YouTube, email-marketing og programmatic buying, osv.

Vi tilføyer løpende nye ytelser, og er dedikerte til å utvikle nye teknologier som sikrer at du får maksimalt avkastning av innsatsen din. Vi vil være bransjeledere, og konstant research og utvikling sikrer at vi alltid har de nødvendige innsiktene, teknologiene og ressursene til å hjelpe virksomheten din i forhold til behovene du har.

Google AdWords

AdWords-markedsføring er en av de viktigste digitale kanalene, og krever spesialistkunnskap og multikompetanser for å oppnå suksess og få optimalt utbytte. Hos IIH snakker vi digital virksomhet, og ikke kun faglig terminologi som CPC, CTR, CPM, QS og CPO.

Vi vil utvikle de krevende kundene, som har vist oss tillit, slik at vi sammen kan skape målbare resultater ved bruk av den nyeste teknologien, den nyeste kunnskapen og omfattende forretningsforståelse.

Vi gir andre byråer opplæring i bl.a. AdWords gjennom Google Partner Academy

Tjenester: Løpende AdWords-håndtering, ekspertoppsetning, AdWords-validering, ad hoc-oppgaver og workshops.

Kontaktperson

Thomas Hermann

Head of Digital Marketing
hermann@iihnordic.com

Kontaktperson

Christian Doeleman-Lassen

Head of SEO & CRO
christian@iihnordic.com

SEO

Søkemotoroptimering kan være den billigste ruten til flere besøkende. De fleste brukere finner allerede siden din via søkemaskiner som Google, og med den rette innsatsen kan vi få deg helt til topps i søkene.

Selv om du allerede er et velkjent merke, er synligheten i Google ekstremt viktig når brukerne søker etter tjenestene og produktene du tilbyr. Vi vil i fellesskap kartlegge en strategi for søkemotoroptimering som passer overens med dine overordnede målsetninger og din online markedsføringsstrategi, og som en konsekvens sikrer økt salg.

Sociale Medier

På sosiale medier kan du skape og styrke relasjoner mellom deg og kundene dine, og du har alle muligheter til å nå en eksponentielt voksende målgruppe.

Hos IIH vet vi hva som fungerer i de forskjellige kanalene, og kan gi råd om bruken, basert på din bedrift.

Det er viktig å støtte opp innsatsen på sosiale medier med f.eks. bannerannonsering og AdWords for å oppnå full effekt, og IIH Nordic kan veilede deg i å velge denne rette kombinasjonen for ditt budskap og din målgruppe.

Kontaktperson

Marie Bojesen

SEM Specialist
marie@iihnordic.com

Ida Madsen

Senior SEO & CRO Specialist
ida@iihnordic.com

Content Marketing

Content Marketing handler om å skape verdi for målgruppen din. I dag vil brukerne selv velge hva de utsettes for. De vil selv researche og selv velge. Og mye av dialogen foregår på sosiale medier.

Derfor er Content Marketing intelligent pull-marketing og gir fantastisk ROI, hvis du gjør det rett. IIH Nordic jobber med Content Marketing, både for oss selv og for kundene våre.

Vi kan derfor hjelpe deg med alt fra strategi til tekstforfatning og implementering.

Facebook

Mer enn 3 millioner dansker er på Facebook, og tallet stiger stadig. Derfor er denne plattformen det opplagte stedet for å rulle ut nye kampanjer, forsterke kundeforholdet og øke salget. Vi skaper målbare resultater med Facebook-annonsering, både innen B2B og B2C, og det resulterer i høy ROI og mange nye leads.

YouTube

Mer end 300 timers video lastes opp hvert minutt på YouTube, og kanalen er et fast stopp på dine kunders kjøpsreise. Vi kan optimere din YouTube-annonsering, slik at du når den riktige målgruppen, får full valuta for budsjettet og binder YouTube effektivt sammen med dine øvrige kanaler.

LinkedIn

I takt med at LinkedIn er blitt et populært sosialt medium, er potensialet for annonsering også steget markant i forhold til leadgenerering. IIH Nordic er spesialister i å nå frem til kundene dine med sosial annonsering. Vi har stor suksess med LinkedIn-annonsering som et redskap for å komme i kontakt med B2B-kunder, noe som er en mulighet mange virksomheter overser.

Remarketing

Remarketing, eller gjenmarkedsføring, er personalisert markedsføring som viser annonsene dine til nettopp de som har utvist interesse for bedriften din, noe som gir en langt høyere konverteringsrate. Vi samler inn data på dine besøkende, slik at du kan fastholde deres interesse ved å annonsere direkte til dem på Google og alle de sosiale kanalene. Via avanserte Audience Profile-verktøy, kan vi oppsamle kundedata på tvers av plattformer, og sette sammen en Cross Channel Remarketing-strategi.

Email-marketing

Email-marketing er en av de billigste og mest effektive måtene å kommunisere med dine nåværende og kommende kunder på. Det er dialogbasert og relasjonsbyggende, og det gir fantastiske muligheter til å teste og effektmåle. Med email-marketing kan IIH Nordic deg å nå direkte ut til alle dine interessenter, der hvor du kan være sikker på at de alltid er å finne – nemlig direkte i innboksen deres.

Display

Det er en utfordring for mange å skape effektive display-annonser, som skaper oppmerksomhet hos brukerne og får dem til å reagere med en ønsket handling. IIH Nordic hjelper deg med å få mer ut av dine display-kampanjer, med riktig strategi, design, oppsett og effektmåling, og på denne måten oppnå en økning i salg.

Vil du vite mer? Send oss en e-post eller ring 70 20 29 19